Doprava a platba
Způsoby dopravy
Přepravní společnost DPD
- Doručení do druhého pracovního dne ode dne podání.
- Oznámení o doručení zásilky vám bude zasláno prostřednictvím SMS nebo e-mailem den předem.
- V den doručení obdržíte interaktivní SMS nebo e-mail s 3hodinovým upřesněním času doručení.
- Pokud vám termín doručení nevyhovuje, můžete jej jednoduše změnit odpovědí na SMS zprávu nebo e-mail.
- V případě neúspěšného doručení vám zanechá kurýr na místě oznámení o neúspěšném pokusu o doručení (tato informace bude také zaslána emailem).
- Prostřednictvím DPD webu lze změnit termín nebo adresu následujícího doručení.
- Dobírku lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou u řidiče přepravní společnosti.
Česká pošta
- Doručení zpravidla následující pracovní den od podání.
- Zásilku můžete sledovat na stránkách České pošty.
- Prostřednictvím České pošty lze zasílat pouze balíky o hmotnosti do 30 kg.
- Jestliže nemůžeme doručit všechno zboží z objednávky v jednom balíku, bude vaše objednávka rozdělena a poštovné u dalšího balíku hradíme my.
- V případě, že Vás dopravce nezastihne, zásilka bude uložena na poště.
- Standardní úložní doba na poště je 7 dní, můžete si ji však sami prodloužit až na 15 dní.
ZÁSILKOVNA
- Doručení zpravidla do 2 pracovních dnů od objednání.
- Dopravce vás bude informovat e-mailem v okamžiku přijetí zásilky k přepravě s informací o předpokládaném datu doručení na pobočku a kódem pro sledování zásilky.
- V okamžiku, kdy bude vaše zásilka připravena k vyzvednutí, zašle přepravce informaci prostřednictvím SMS a e-mailu.
- Úložní doba na výdejních místech Uloženka je 7 pracovních dní.
- Při vyzvednutí je potřeba uvést heslo, které obdržíte v e-mailu či SMS.
- Při vyzvedávání již předem zaplaceného zboží budete vyzváni k předložení osobního dokladu (OP, ŘP, pas).
- Na výdejních místech je možné platit hotově. Na vybraných výdejnách lze platit i platební kartou.
- Kompletní seznam výdejních míst Zásilkovny s podrobnějšími informacemi o provozní době naleznete na stránkách Zásilkovny.
DOMIO EXPRES
- Doručení v den expedice zboží.
- O doručení budete informováni telefonicky kurýrem.
- Pokud potřebujete jakkoliv upravit termín doručení, stačí zavolat na 731 541 389.
- Službu lze využít pouze pro doručování po Praze.
Způsoby platby
Platba kartou
- Platební kartou lze platit pouze při objednávce na e-shopu. Přijímáme platební karty VISA, VISA Electron, Maestro a MasterCard. Pokud provedení platby nebude možné, zašleme zásilku na dobírku.
Dobírka
- Za zboží zaplatíte při přebírání zboží od doručovatele. Částku hradíte v hotovosti poštovnímu doručovateli nebo přímo na pobočce pošty, kde je vaše zásilka uložena, nebo v hotovosti či kartou u řidiče přepravní společnosti DPD. Na výdejních místech lze platit v hotovosti, na vybraných i platební kartou.
Bankovní převod
- Stačí se přihlásit do svého internetového bankovnictví a zadat převod. V.S., číslo účtu a částku naleznete ve vašem e-mailu.
Twisto
- Moderní, rychlý a bezpečný způsob placení, který vám umožní, že nemusíte čekat na výplatu. Jednoduše objednáte a svou objednávku do 10 000 Kč zaplatíte až za 14 dní.
- Při volbě platby v košíku zvolte „Doma otevřu a platím za 14 dní“. Po odeslání bude vaše objednávka ověřena platební bránou. Vaši objednávku ihned odešleme a na e-mail vám Twisto pošle fakturu se splatností 14 dní. Pokud nám v tomto termínu zboží vrátíte, nemusíte nic platit.
- Nikde není potřeba zadávat své rodné číslo ani číslo občanského průkazu, neplatíte žádné poplatky, fakturu můžete uradit online platební kartou, bankovním převodem nebo hotově.
- V případě, že vaše objednávka neprojde ověřením, máte možnost zvolit jiný způsob platby.